Home

Whitepaper Apps voor media

De kracht van mobiele apps
voor mediabedrijven

Het is geen geheim dat de manier waarop we media consumeren de afgelopen jaren enorm is veranderd. Smartphones, tablets en smart tv's hebben het kijkgedrag van consumenten getransformeerd. De groeiende markt aan streamingdiensten en on-demand tv zijn hier voornamelijk verantwoordelijk voor. Dit zorgt ervoor dat traditionele mediabedrijven op zoek moeten naar nieuwe business modellen om de doelgroep blijvend te bedienen. Om door te breken in het digitale domein is een strategisch plan nodig. Een plan waarin wordt nagedacht over waar het publiek zich bevindt, op welke platformen je je moet richten en hoe je een merk aanwezigheid op deze platformen kunt creëren.

Deze whitepaper is geschreven voor digitale strategen binnen televisie, radio, uitgeverijen en media.
Hier kun je alles vinden over:

  • De verandering van de online strategie;
  • Ingrediënten van een perfecte app;
  • Hoe je consumenten bereikt en vasthoudt;
  • Cases: Wie is de Mol?, Het Verhaal van Nederland en de Songfestival app;
  • En meer!

Download de whitepaper hier:

Onze apps: Wie is de Mol en Songfestival

Daarnaast laten wij praktijk cases zien, onder andere de mobiele apps Wie is de Mol? en Songfestival. Meer weten over deze mobiele app development én de bijbehorende backend? Download nu de whitepaper.